Livrare și transport
Livrarea se realizeaza prin curier rapid, oriunde in Romania. Pentru comenzile a caror valoare depaseste suma de 2500 de lei, livrarea este gratuita.
Comenzile a caror valoare este de sub 2500 de lei au un cost suplimentar de livrare astfel:
-pentru comenzile a caror valoare este intre 250 Ron si 1499.99 Ron se percepe un cost de transport de 35 de Ron (In aria de acoperire a curierului, fara kilometri suplimentari).
-pentru comenzile a caror valoare este intre 1500 Ron si 2499.99 Ron se percepe un cost de transport de 45 de Ron. (In aria de acoperire a curierului, fara kilometri suplimentari).
Atentie! Pentru produsele care au dimensiuni agabaritice, transportul este contracost in functie de numarul de kilometri.
* Se considera produse cu dimensiuni agabaritice:
- stalpi de iluminat cu dimensiune mai mare sau egala cu 4ml
- tablouri, dulapuri, firide cu dimensiuni mai mari sau egale cu 1000mm.
Atentie! Pentru coletul a carui ambalare depaseste dimensiunea de minim 800x600x250mm, respectiv 0.12 metri cubi, se percepe taxa de ambalare.
Sunt considerate comenzi valide ce urmeaza a fi procesate doar cele cu valoare de minim 100 lei, inclusiv TVA.
Magazinul online electriccasa.ro livreaza gratuit comenzi de peste 2500 de lei in Alba Iulia, Arad, Piteşti, Bacău, Oradea, Bistriţa, Botoşani, Braşov, Brăila, Buzău, Reşiţa, Călăraşi, Cluj Napoca, Constanţa, Sfântu Gheorghe, Târgovişte, Craiova, Galaţi, Giurgiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Deva, Slobozia, Iaşi, Buftea, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Târgu Mureş, Piatra Neamţ, Slatina, Ploieşti, Mare Satu Mare, Zalău, Sibiu, Suceava, Alexandria, Timişoara, Tulcea, Vaslui, Râmnicu Vâlcea, Focşani.
Termenul de livrare este de 7-10 zile lucratoare de la confirmarea platii (in cazul platii prin ordin bancar) in mod uzual, dar termenul real va fi comunicat in momentul receptionarii comenzii.
Renuntarea la produsele comandate din alte motive decat
- Produs defect din punct de vedere tehnic
- Produs deteriorat
Obliga clientul/beneficiarul la plata transportului de retur.
IMPORTANT: Recomandăm solicitarea opțiunii de desfacere a coletului în momentul livrării în fața curierului.
În cazul în care se constată una dintre cele 2 situații:
- colet deteriorat
- produse (aflate în interiorul coletului) sparte sau deteriorate, vă rugăm să refuzați primirea coletului.
În acest caz, costurile aferente returnării produselor, vor fi suportate de către vânzător.
Orice reclamatie ulterioara semnarii de primire, referitoare la produs deteriorat, nu va fi luata in considerare.